Frida is in love

Kom nyligen hem från staden igen. Jag och syster åkte in för att köpa min jacka och spana lite.
Men klackskor och stan är ingen bra kombination, vi båda fick ont i fötterna och tog alla möjligheter vi fick att sätta oss ner och vila, och det var ett bra tillfälle att göra i tex en skobutik, för då får man både ta av sig skorna och sitta ner och ta på sig andra mer bekväma skor, och såklart så blev jag störtkär. Ett par stövlar från skopunkten för bara 399 kronor som inte var speciellt speciella, men det var nog det som gjorde dom så snygga.
Gaaah! Måste checka min lilla budget och sedan ska dom inhandlas!

Idag köpte jag jackan dåra, ett par strumpbyxor, en mascara och en tröja i storlek XL. Här snackar vi oversize! Det blev en liten klänning som ser lagom avslappnad ut och den kanske sitter på mig imorgon, vem vet?

Jag och syster är nu ensamma hemma och tänkte laga hallonplättar. Mums fillibabba I say!
Hörs sen / frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0