Fotboll gör mig lycklig men trött

Nu är jag hemma från träningen och gud så jobbigt det var. Vi hade Micke, 93ornas tränare, och han kör tufft och är grymt bra. Och att bero på det (har aldrig skrvit det där, är det så det stavas?) sa han att jag skulle få vara med och spela med 93orna på lördag. Trevlans! Så det blir träning med dom både imorgon och på fredag.
Och ännu mera fotboll; jag har blivit uttagen till nästa 'steg' mot statslaget! Gud så roligt! Blev verkligen överraskad eftersom jag har spelat så otroligt dåligt under dom sista matcherna som dom har kollat på.
Men det är ju bara att tacka och ta emot!

Just nu sitter jag och kollar på en svensk kriminalserie, oskyldigt dömd. Den verkar sisådär men det känns som om jag har annat att göra. Läxa i matte x2, svenska x2, NO, engelska, SO och hemkunskap. Usch! Jag får se till att fixa det mesta imorgon eftersom jag inte börjar förrän klockan 13.00. Härligt!

Nu ska jag nog hoppa in i duschen, puss på alla / frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0