Those days, you know

Ja, när man har mormor och morfar på besök så blir det ofta videos från när man var liten och idag var inget undantag. Haha, herregud säger jag bara. Jag var lika ball och rolig då som nu.
Ni vet, när man lite ballt sitter runt matbordet och har beställt "ahmbörgare och frommisfritsch", då finns det inte många som når samma klass som jag. Inga alls skulle jag vilja säga. Inte heller när jag sitter och "läser" för min syster i soffan och hoppar över ungefär 3 sidor och lite kaxigt säger att "där finns det inget att läsa" när Elin slår upp en sida och gapar att jag missade den.
Det var faktiskt en riktigt bra historia jag knåpade ihop!
"Och han lade vingeln över huvudet och, och ställde sig och..och..ängsliga...så ängslig..ängsliga..BEN!"
Jag förstår verkligen att Elin blev ledsen när jag missade lite. Jag menar, låter inte historien otroligt spännande?

Och så är det ju detta eviga tjat om att vi ska sjunga. Haha, jag fick ett skrattanfall när mamma för trehundrasjuttionionde gången sa med tillgjord röst "ska ni inte sjunga lite då:D?"
Men visst, varsegod mamma, ENJOY!
 

Kommentarer
Postat av: elin

man kan inte se filmen.....

2008-10-05 @ 14:47:39
URL: http://teskedselin.devote.se
Postat av: fhridaa

för mig funkar det : s

2008-10-05 @ 19:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0