Dagens unga - morgondagens vuxna

Ja, det blir bara hem och sen iväg idag. Jag kom ju precis hem från.. ja, vad ska man kalla det? Föreläsningen? Aja, någonting i eriskinsalen var det där det pratades om "dagens unga - morgondagens vuxna".
Jag vet inte varför men jag gillade inte när dom snackade. Det var en jävla massa statestik och dom pratade om oss som vi vore.. typ ett eget folkslag? Jag vet inte allt vad dom kallade oss, bland annat Homo Zappiens, Teknikens generation och vår framtid!
Kanske inte så jättenegativt, men det lät ändå cp.
Men nu ska jag packa väskan och sedan iväg mot grimsta för en 93-träning. Det ska vli roligt!
Puss, hörs sen / frida

- En liten skymt utav tröjan jag hade på mig idag. Från urban outfitters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0