Ännu en lördag

Tja och gomorgon hörrni!
Jag ligger nergosad i min säng och käkar caaaandy! Mums fillipbabba Ii say. :)
Jag funderar på att gå upp och ta en dusch eller kanske tillochmed ett bad? Ja, det låter bra! Så kan jag också läsa nya numret av veckorevyn.
Härligt härligt!
Sen ska jag käka lunch och efter det slå Fia en pling, vi ska tillsammans gå till Ekebyhovskyrkan och fråga om konfirmation, för jag funderar faktiskt på det. Inte för att jag planerar att gå och bli kristen till 100% utan mest för att jag tycker att det låter väldigt mysigt och.. lugnt på något sätt. Haha, ja, vi får se om dom har en liten plats för lilla mig någonstans.

Badet väntar, pusshej! / frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0